dragon-lord-19dragon-lord-19

Main Movies Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

All 35 movie Reviews


WoW: When Gnomes Fly WoW: When Gnomes Fly

Rated 4.5 / 5 stars

Really nice flash

Really funny move but one question, aren't druids like men?



Super Mario bros Z ep 2 Super Mario bros Z ep 2

Rated 4.5 / 5 stars

Sonic Games

I dunno why people love Sonic so much, has any1 played any of the new Sonic games?



Fairy Sorrow Fairy Sorrow

Rated 4.5 / 5 stars

Lol this movie is funny, 10 for comedy.

Shittykitty you gay man. I'm going to reflect on your stupid answers.

1.Fairy's dont carry bows around, elfs don't blow magic dust, and have powers to double, and blow out magic dust.

2.No you shutup. he's praying.
3.He goes on a rampage because he ran out of ketchup.
4.He kills himself because mustard took over the world.
5.LotR sucks. Ass.
6.Not all people are nerds have buy computers with a million Mhz, and have 300gb's of fucking hardrive.
7.The next adventure will be about him searching for his ketchup bottle, which he used to love till death.
8.Don't use the word "silly" on Newgrounds...Seriously...sounds queer.



Madness Apotheosis Madness Apotheosis

Rated 5 / 5 stars

Crazy

CRazyness!



sonic and other madness 3 sonic and other madness 3

Rated 2.5 / 5 stars

WHY?

SONIC IS GAY!
all new sonic games suck no1 plays them.


People find this review helpful!
RogerregoRRoger responds:

I know tons of people who watches them, besides this is a SPOOF of the new sonic games, so if you hate them so much you should like this movie actually..But i guess you only checked out for 10 seconds, before the first jokes started and immediatly wrote down this review.Glad you did what my prewarning asked you to, hope your satisfied now.


Super Smush Bros. Super Smush Bros.

Rated 3 / 5 stars

Kirby's gay

Man why the hell did u make kirby kill all those guys, kirby's gay. It's stupid little pink shit.



[Buu V.S Gohan] [Buu V.S Gohan]

Rated 3.5 / 5 stars

Music is gay

You could of got better music


Da-Pixel-Man responds:

You don't like Linkin Park? :/


Devil May Cry Fight Devil May Cry Fight

Rated 3.5 / 5 stars

DeVIL mAy CrY

The only reason i gave it a good review is because its devil may cry.

You should try sprite movies there easy to make and lots of people like em.


CrazyAguy responds:

cool, but no, the continuation is gonna be flash drawn, not sticks, maybe sprites for another one tho. thanks, l8er.


MTV:Tupac, Paris Hilton.. MTV:Tupac, Paris Hilton..

Rated 4.5 / 5 stars

HAHAHAAH

This is some funny ass shit.

Rip Tupac



Chrono Trigger: R I Chrono Trigger: R I

Rated 2 / 5 stars

AHhhhhhhh i dont know

Zazuba, hahahahahah what a gay name for a badguy. Ahem nvm that. I dunno didn't like it much, big file for a pretty short movie. Where da hell is Magus's Sythce...?(or however u spell that thing).Fighting needs to be better. Good Sounds tho. I KNow u put songs in it, so whut fuck, take away a song and put 3 more minutes fuck, that was fucking gay, OH NO A GATE UPONED THE WORLD IS DOOMED FOREVER, if that's true, don't bother continuing it's gone, no more world, Boom it blowed up my Zazuba(HAHAHAHA). People are only voting high for you cause of Chrono Trigger, OH MY GOD CHRONO trigger fuck me fuck me, i love chrono trigger, i'm a fucking rpg fanatic, Im going to vote for this not even watching it. I don't care if you see my flash, if sucks i know, i was done within 3 hours, plus i don't have the time to make another 1. I can but there's no point. Story lined sucked shit, really it was gay, Very Very Gay.